U nastavku dajemo obavijesti sa službenih stranica Porezne uprave, vezane za prijavu podataka o privremenom zatvaranju poslovnica ili promjeni radnog vremena.   
    Obveznici fiskalizacije u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom dužni su dostavljati podatke o svim poslovnim prostorima u kojima se obavlja djelatnost, pa tako i podatke o radnom vremenu i radnim danima te privremenom zatvaranju poslovnih prostora. Podaci se dostavljaju elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave ePorezna ili iznimno podnošenjem obrasca nadležnoj ispostavi Porezne uprave i to prije nastupa promijenjenih okolnosti.
   
  Nakon pojave koronavirusa (COVID-19) poslovanje određenih poduzetnika odvija se u otežanim uvjetima, što dovodi do privremenih zatvaranja poslovnica ili do promjene radnog vremena uzrokovanih preporukama nadležnih službi ili odlukama jedinica lokalnih samouprava ili radi vlastitih potreba. Navedene promjene radnih dana i radnog vremena, kao i privremenog zatvaranja poslovnih prostora, u skladu sa zakonskim odredbama potrebno je dostaviti propisanim načinom.
   
  Uvažavajući ove posebne okolnosti koje utječu na pravovremeno ispunjenje obveza poreznih obveznika,  Porezna uprava upućuje obveznike fiskalizacije koji dostavljaju podatke o promjenama radnog vremena i radnih dana te podatke o privremenom zatvaranju s vremenskim odmakom (radi nastupa ovih objektivnih okolnosti) da u predviđenom polju Napomena – napišu od kada se ta promjena stvarno primjenjuje.
       |           |   
     |     Podnošenje obrazaca za dodjelu/ukidanje ovlaštenja u   sustavu ePorezna – iznimno u vrijeme trajanja mjera zaštite od koronavirusa   (COVID-19)     |   
     |     Podsjećamo sve građane i poduzetnike kako prijavom u   sustav ePorezna mogu sami upravljati ovlaštenjima i na taj način dodjeljivati   ovlaštenja drugoj osobi te nije potrebno donositi obrazac punomoći u   Ispostavu Porezne uprave. Također, dodjeljivati ovlaštenja mogu i svi oni   korisnici koji imaju od ranije ovlaštenje za „Upravljanje ovlaštenjima“. Sve   o upravljanju i dodjeli ovlaštenja možete pronaći u ovoj Uputi.          Iznimno i u svrhu preventivnih mjera zaštite od   bolesti uzrokovanih koronavirusom (COVID-19) punomoći za dodjelu ovlaštenja   (ili druge obrasce za dodjelu i/ili ukidanje ovlaštenja) mogu se predati   putem Internet forme „Pišite   nam“. Kratke upute za popunjavanje upita/zahtjeva putem „Pišite nam“   možete pronaći ovdje.      |