 Slijedom inicijative Ceha intelektualnih usluga, koji okuplja široku i raznovrsnu paletu usluga, većinom modernih djelatnosti, ovim putem Vas pozivamo na predstavljanje/prezentaciju novog zanimanja virtualni asistent.
Slijedom inicijative Ceha intelektualnih usluga, koji okuplja široku i raznovrsnu paletu usluga, većinom modernih djelatnosti, ovim putem Vas pozivamo na predstavljanje/prezentaciju novog zanimanja virtualni asistent. 
  Virtualni asistenti su samozaposlene osobe (obrtnici/tvrtke) koje pružaju razne administrativne usluge na daljinu mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kojima su desna ruka u organizaciji poslovanja, a za rad koriste svoju opremu. 
   Usluge koje virtualni asisteni nude svojim klijentima su razne, poput: 
  - obrada      administracije,
- izdavanje      i slanje računa, ponuda,
- izrada      putnih naloga,
- izrada      raznih ugovora (o radu, najmu, pozajmica i dr.),
- platni      promet (rad u aplikacijama internet bankarstva),
- poslovna      korespondencija,
- planiranje      i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenih,
- sastavljanje      oglasa za natječaj,
- komunikacija      te slanje dokumentacije prema poreznoj upravi,
- priprema      dokumentacije za prijavu novih djelatnika,
- prijava      i odjave na HZZO i HZMO,
- usluge      promocije i oglašavanja i dr.
Angažmanom virtualnog asistenta poduzetnici oslobađaju veliki dio vlastitog radnog vremena, koji onda mogu preusmjeriti na daljnji razvoj tvrtke ili dobiti više slobodnog vremena za obitelj i prijatelje. Ovo novo zanimanje u poslovnom svijetu velikim korakom osvaja mnoge poduzetnike i stvara im sigurnost u poslovanju i organizaciji vremena.
  Predstavljanje zanimanja virtualni asistent u organizaciji Udruženja obrtnika Zadar održati će se
u četvrtak, 2. veljače 2023. godine, s početkom u 18,00 sati,
u prostorijama COIN coworkinga, na adresi Put Murvice 16/2. kat.
Dvije zadarske poduzetnice, virtualne asistentice Dražena Radov ispred Dražena consulting i Emila Ražov ispred Fiera Zadar predstaviti će ovo novo digitalno zanimanje kroz paletu usluga koje nude svaka u svojoj tvrtci.
  Prezentacija je zamišljena kroz ležerno druženje i razmjenu iskustava s kolegama poduzetnicima, a nakon predstavljanja planirano je i kratko druženje sudionika uz laganu zakusku.
   
  Broj sudionika na predstavljanju je ograničen, stoga ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje molimo da se prijavite najkasnije do utorka, 31. siječnja 2023. godine, na e-mail: info@uoz.hr, kako biste na vrijeme rezervirali svoje mjesto.